UA
RU
UA
RU
Режим роботи Call-центру:
з 9:00 до 20:00, крім Вс.
Замовлення по Email:

Гарантія та повернення товару

Гарантійні умови

На весь асортиментний ряд інтернет-магазину Fiskars discount поширюється офіційна гарантія терміном від 5 до 25 років. На сторінці товару зазначен точний термін гарантії.

Протягом всього часу експлуатації товару, будь ласка, зберігайте гарантійний талон.

Зверніть увагу, що гарантійними випадками займається авторизований сервісний центр, інформація про який зазначена на кожній картці товару у вкладці Сервісні центри.

Відмова на гарантійне обслуговування може бути в разі:


  • відсутності гарантійного талона, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині;
  • присутні механічні або інші пошкодження на виробі, що з'явилися після умисних або необережних дій покупця/третіх осіб;
  • були порушені правила експлуатації, зазначені у відповідному документі.

Гарантійні зобов'язання не поширюються в разі:

  • нормального зносу або вичерпання ресурсу;
  • комплектуючих, які входять в категорію витратних матеріалів;
  • пошкоджень товару в процесі недбалого ставлення користувачем, випадково;
  • пошкоджень товару, що виникли в результаті стихійного лиха (природні явища);
  • пошкоджень товару в процесі його експлуатації не за призначенням або з порушенням правил використання.

Інструкція реєстрації гарантії на сокири Fiskars X-серії:

Модельний ряд сокир та колунів X-серії відрізняється наявністю унікального серійного номера, який можна знайти на рукоятці інструменту. Серійний номер дозволяє перевірити сокиру на оригінальність і зареєструвати інструмент на сторінці офіційного сайту Fiskars.

Реєстрація вашої сокири X-серії доступна за посиланням: Fiskars X-серії (ID реєстрація)

Обмін і повернення

“Закон про захист прав споживача” передбачає можливість обміну і повернення товару протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережений товарний вигляд, споживчі властивості, всі пломби, ярлики, упаковка і т.д .;
  • є гарантійний талон, який споживач отримав разом з товаром.

У ситуаціях, коли споживач проживає не в Києві, він може відправити товар назад, скориставшись послугами логістичних компаній. Після отримання товару та при дотриманні всіх перерахованих вище умов буде проведена заміна або повернення грошових коштів.

Важливо: обмін та повернення товарів належної якості відбувається за рахунок покупця.